www.Muzikseveriz.blogspot.com

Copyright © 2009 Bu Sitede herhangi bir şekilde mepe-3 dinletme veya mepe-3 kaydetme bulunmamaktadır. Sitemizde albüm tanıtımları, şarkı sözleri, sanatçı biyografileri ve klipleri mevcuttur. Site içeriğinde uygun olmayan materyal hakkında bize ulaşın

Menü

Anasayfa ~ Yeni Albümler ~ Müzik Haberleri ~ Yabancı Albümler ~ Şarkı Sözleri

LÜTFEN BİR KAÇ SANİYE BEKLEYİNİZ...

4 Mayıs 2010 Salı

Ozlem Tekin Sikayetim Var dinle

reklam
Özlem Tekin Şikayetim Var
Aşağıdan dinleyebilirsiniz...


Uykuya dalmak istiyorum seninle birdenbire
Derin derin
Rüya görmek istiyorum seninle,seninle birlikte
Bi düşün
Gitmediğimiz ama tanıdık yerlerde
Tanımadığımız ama bildik yüzlerle
Herşey herkes her yer senle güzel


Şikayetim var dünya çok dar sabırsızım
Aşık oldum kalbim büyük sınırsızım
Kehenetim var bu aşk bitmez ölümsüzüm
Aşık oldum senden beri kuralsızım

Kaçıp gitmek istiyorum seninle haliyle
Zaman zaman
Dalga geçmek istiyorum hayatla
Seninle birlikte
Bi düşün
Yalandan katıldıgımız sohbette
Çalışmadan kazandıgımız heryerde
Herşey herkes her yer senle güzel

Şikayetim var dünya çok dar sabırsızım
Aşık oldum kalbim büyük sınırsızım
Kehenetim var bu aşk bitmez ölümsüzüm
Aşık oldum senden beri kuralsızım


Dinle :

Reklam
Bu Haberi Facebook'ta Paylaş
reklam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yap...

Benzer Müzik Albümleri

 
Müzik Severiz Müzik Sever Hobiler Müzik DinleYeni Müzik Albümleri New video music Bedava Müzik Dinle MüzikYeni Klipler