www.Muzikseveriz.blogspot.com

Copyright © 2009 Bu Sitede herhangi bir şekilde mepe-3 dinletme veya mepe-3 kaydetme bulunmamaktadır. Sitemizde albüm tanıtımları, şarkı sözleri, sanatçı biyografileri ve klipleri mevcuttur. Site içeriğinde uygun olmayan materyal hakkında bize ulaşın

Menü

Anasayfa ~ Yeni Albümler ~ Müzik Haberleri ~ Yabancı Albümler ~ Şarkı Sözleri

LÜTFEN BİR KAÇ SANİYE BEKLEYİNİZ...

4 Mayıs 2010 Salı

Demet Akalin Umutsuz Vaka 2010 dinle

reklam
Demet Akalın Umutsuz Vaka
Aşağıdan dinleyebilirsiniz...


Seninle değil bir saat
Bir dakika konuşmak aslında hata
Bu ilişkinin son adı
Umutsuz vaka


Keşke zamanı geri alıp olanları izletebilseydim
Bu ilişkideki bütün yanlışları gösterebilseydim
Kaç kere kurtardım bizi yok yere farkedebilseydin
Sana verdiğim o gereksiz sevgiyi hissedebilseydin

Belki de değişirdi herşey
Belki de çok güzel olurdu
Ama gerçek yine çok acı
Ne bir ilk bu ne de sonuncu

Seninle değil bir saat
Bir dakika konuşmak aslında hata
Bu ilişkinin son adı
Umutsuz vaka

Keşke zamanı geri alıp olanları izletebilseydim
Bu ilişkideki bütün yanlışları gösterebilseydim

Belki de değişirdi herşey
Belki de çok güzel olurdu
Ama gerçek yine çok acı
Ne bir ilk bu ne de sonuncu

Seninle değil bir saat
Bir dakika konuşmak aslında hata
Bu ilişkinin son adı
Umutsuz vaka


Reklam
Bu Haberi Facebook'ta Paylaş
reklam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yap...

Benzer Müzik Albümleri

 
Müzik Severiz Müzik Sever Hobiler Müzik DinleYeni Müzik Albümleri New video music Bedava Müzik Dinle MüzikYeni Klipler