www.Muzikseveriz.blogspot.com

Copyright © 2009 Bu Sitede herhangi bir şekilde mepe-3 dinletme veya mepe-3 kaydetme bulunmamaktadır. Sitemizde albüm tanıtımları, şarkı sözleri, sanatçı biyografileri ve klipleri mevcuttur. Site içeriğinde uygun olmayan materyal hakkında bize ulaşın

Menü

Anasayfa ~ Yeni Albümler ~ Müzik Haberleri ~ Yabancı Albümler ~ Şarkı Sözleri

LÜTFEN BİR KAÇ SANİYE BEKLEYİNİZ...

9 Nisan 2010 Cuma

Volkan Konak Ferigim dinle

reklam
Volkan Konak Ferigim dinle


Sevgilim;

Yeşil eriğim benim

Ben içine haps olmuş çekirdeiğinim senin

Hapiste günler ağır geçer diyorlar.


Olsun be

Ben vazgeçtim hürriyetimden

Yeterki yetim bir çocuk gibi bırakma beni

Zira sensiz bu can bi yüktür yüreğime

Kaldır öpülesi anlını ve bak bana

Gördün mü gülüm

Bir tek gözlerim değişmedi yine

Bir tek gözlerim !!!
Açılır açılır gözleri gülüm

İçinde yeşil çam ağaçları

Uyanışların en tazeleri

Odamızdan geçer gülüm seninle
Feriğim fidanım feryadım

Hey benim zizil parmak memleket gözlüm
Geceler hep peşimden koşar

Göğsüme takıp yönümü buldum

Kalp verdin onur verdin

Yetmezmi deli fişeğim
Feriğim fidanım feryadım

Hey benim zizil parmak memleket gözlüm
Benim en büyük kudretim

Senin sahiden şehrimde olduğunu bilmek

Hatta şuan ıslak şehrimde geceliğin ile balkondasın

Bende dokunmaya çalışıorum ince parmaklı ellerinle

Kaldır öpülesi anlını ve bak bana

Yoroz değil kararan

Yüzümde ışından ayrılmanın kederi

Biraz da işte geldik gidioruzun hüznü war

Ama gördünmü gülüm

Birtek gözlerin değişmedi yine

Bir tek gözlerin Reklam
Bu Haberi Facebook'ta Paylaş
reklam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yap...

Benzer Müzik Albümleri

 
Müzik Severiz Müzik Sever Hobiler Müzik DinleYeni Müzik Albümleri New video music Bedava Müzik Dinle MüzikYeni Klipler