www.Muzikseveriz.blogspot.com

Copyright © 2009 Bu Sitede herhangi bir şekilde mepe-3 dinletme veya mepe-3 kaydetme bulunmamaktadır. Sitemizde albüm tanıtımları, şarkı sözleri, sanatçı biyografileri ve klipleri mevcuttur. Site içeriğinde uygun olmayan materyal hakkında bize ulaşın

Menü

Anasayfa ~ Yeni Albümler ~ Müzik Haberleri ~ Yabancı Albümler ~ Şarkı Sözleri

LÜTFEN BİR KAÇ SANİYE BEKLEYİNİZ...

9 Nisan 2010 Cuma

Kutsi Bambaska dinle

reklam
Kutsi – Bambaşka dinle :


Bana kalan bir yerde

Sensiz düşlerim nerde

Konuşulan herşey boş

Herkes farklı dillerde
Biliyorsun zor anlarda

Kaçtığım o yer var ya

Yine çıktım aynı yola

Sen de gel biraz sonra
Niye küsersin sen aşka

Çok zor kalbin attıkça

Her acıya dayanırdım da

Bana inan bu bambaşka
Belki bir gün bir yerde

Karşı karşıya hem de

Yüzüme dokun ne hoş

İlk günkü sevinçlerle
Niye küsersin sen aşka

Çok zor kalbin attıkça

Her acıya dayanırdım da

Bana inan bu bambaşka Reklam
Bu Haberi Facebook'ta Paylaş
reklam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yap...

Benzer Müzik Albümleri

 
Müzik Severiz Müzik Sever Hobiler Müzik DinleYeni Müzik Albümleri New video music Bedava Müzik Dinle MüzikYeni Klipler