www.Muzikseveriz.blogspot.com

Copyright © 2009 Bu Sitede herhangi bir şekilde mepe-3 dinletme veya mepe-3 kaydetme bulunmamaktadır. Sitemizde albüm tanıtımları, şarkı sözleri, sanatçı biyografileri ve klipleri mevcuttur. Site içeriğinde uygun olmayan materyal hakkında bize ulaşın

Menü

Anasayfa ~ Yeni Albümler ~ Müzik Haberleri ~ Yabancı Albümler ~ Şarkı Sözleri

LÜTFEN BİR KAÇ SANİYE BEKLEYİNİZ...

23 Nisan 2010 Cuma

isin Karaca Tanrim Beni Bastan Yarat dinle

reklam
Işın Karaca Tanrım Beni Baştan Yarat
Aşağıdan dinleyebilirsiniz...


gülmeyecek bu yüzü

neden verdin bana yarab?

ya birazcık neşe ver

ya beni baştan yarat

hep terketti sevdiklerim

paramparça dünyam benim

sende kaldı ümitlerim

paramparça dünyam benim

baştan yarat ellerimi

batan yarat gözlerimi

baştan yaz şu kaderimi

tanrım beni baştan yarat.

yaktın bağrımda közleri

dinlettin acı sözleri

verdin bu ağlar gözleri

tanrım beni baştan yarat


Dinle :

Reklam
Bu Haberi Facebook'ta Paylaş
reklam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yap...

Benzer Müzik Albümleri

 
Müzik Severiz Müzik Sever Hobiler Müzik DinleYeni Müzik Albümleri New video music Bedava Müzik Dinle MüzikYeni Klipler