www.Muzikseveriz.blogspot.com

Copyright © 2009 Bu Sitede herhangi bir şekilde mepe-3 dinletme veya mepe-3 kaydetme bulunmamaktadır. Sitemizde albüm tanıtımları, şarkı sözleri, sanatçı biyografileri ve klipleri mevcuttur. Site içeriğinde uygun olmayan materyal hakkında bize ulaşın

Menü

Anasayfa ~ Yeni Albümler ~ Müzik Haberleri ~ Yabancı Albümler ~ Şarkı Sözleri

LÜTFEN BİR KAÇ SANİYE BEKLEYİNİZ...

23 Nisan 2010 Cuma

isin Karaca Dert Bende Derman Sende dinle

reklam
Işın Karaca Dert Bende Derman Sende
Aşağıdan dinleyebilirsiniz...


Dert bende derman sende

Aşk bende ferman sende

Öldüren güldüren

Her gün ağlatan kalp sende

Mevsimler gelip geçse de

Aşk beni benden etse de

Dünyada hayat bitse de

Yine ölümsüz aşk bende

İstemem ayrılık boynumu büksün

İstemem aşkıma leke sürülsün

Ben rüyamda bile yalnız seni sevdim

İstemem baharda yaprak dökülsün

Aşkın alevse hasretin bir kor

Senin yokluğunu kalbime sor

Dünyaya seninle gelmiş gibiyim

Sensiz yaşamayı düşünmek çok zor

Sev demem sevme demem

Sen de benim gibi sev diyemem

Ömrümün neşesini seninle buldum kaybedemem

Nerelerdeydin sevgilim

Seni kader mi sakladı

Yıllardır beklenen huzur

Şimdi beni kucakladı

İstemem ayrılık boynumu büksün

İstemem aşkıma leke sürülsün

Ben rüyamda bile yalnız seni sevdim

İstemem baharda yaprak dökülsün


Reklam
Bu Haberi Facebook'ta Paylaş
reklam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yap...

Benzer Müzik Albümleri

 
Müzik Severiz Müzik Sever Hobiler Müzik DinleYeni Müzik Albümleri New video music Bedava Müzik Dinle MüzikYeni Klipler