www.Muzikseveriz.blogspot.com

Copyright © 2009 Bu Sitede herhangi bir şekilde mepe-3 dinletme veya mepe-3 kaydetme bulunmamaktadır. Sitemizde albüm tanıtımları, şarkı sözleri, sanatçı biyografileri ve klipleri mevcuttur. Site içeriğinde uygun olmayan materyal hakkında bize ulaşın

Menü

Anasayfa ~ Yeni Albümler ~ Müzik Haberleri ~ Yabancı Albümler ~ Şarkı Sözleri

LÜTFEN BİR KAÇ SANİYE BEKLEYİNİZ...

7 Nisan 2010 Çarşamba

Ferhat Gocer yanindayim dinle

reklam
Ferhat Göçer Yanındayım
Aşağıdan dinleyebilirsiniz...

Ne güzel günler yaşamıştık seninle
Ben hatırladıkça hala gülümsüyorum
Ne güzel kokardın yanıma geldiğinde
Her an her hücremle özlüyorum

Ne kadar uzak olsanda
Ben yine yanındayım
Toprağa dokun avucundayım avuncundayım
Ne kadar yanlız olsanda ben yine yanındayım
Ağlama artık yalvarırım

Hatırla sana nasıl söz vermiştim
Ölüm bizi ayırana dek derdim
Bak ayrıldık ama hala sen benim
Hem gündüzüm hem gecemdesin

Ne kadar uzak olsanda
Ben yine yanındayım
Gökyüzüne bak ben oradayım ben oradayım
Ne kadar yanlız olsanda ben yine yanındayım
Gülümse biraz yalvarırım

Ne savaşlar verdik ne dostları kaybettik
Ne uykusuz geceler geçirdik
Ne yılları tükettik ne ülkeler terk ettik
Ne çok sevdik sevildik

Ne kadar korkmuş olsanda ben yine yanındayım
Toprağa dokun avucundayım avucundayım
Ne kadar üzgün olsanda ben yine yanındayım
Unutma beni yalvarırım yalvarırım
Ne kadar yanlız olsanda ben yine yanındayım
Ağlama artık yalvarırım
Yanındayım...

Burdan Dinle :

Reklam
Bu Haberi Facebook'ta Paylaş
reklam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yap...

Benzer Müzik Albümleri

 
Müzik Severiz Müzik Sever Hobiler Müzik DinleYeni Müzik Albümleri New video music Bedava Müzik Dinle MüzikYeni Klipler