www.Muzikseveriz.blogspot.com

Copyright © 2009 Bu Sitede herhangi bir şekilde mepe-3 dinletme veya mepe-3 kaydetme bulunmamaktadır. Sitemizde albüm tanıtımları, şarkı sözleri, sanatçı biyografileri ve klipleri mevcuttur. Site içeriğinde uygun olmayan materyal hakkında bize ulaşın

Menü

Anasayfa ~ Yeni Albümler ~ Müzik Haberleri ~ Yabancı Albümler ~ Şarkı Sözleri

LÜTFEN BİR KAÇ SANİYE BEKLEYİNİZ...

7 Nisan 2010 Çarşamba

Ferhat Gocer vefasi eksik yarim dinle

reklam
Ferhat Göçer Vefası Eksik Yarim
Aşağıdan dinleyebilirsiniz...

Tepeden tırnağa aşığım sana
Ne ilk kez ne de son söyledim sana
Kimse kimseyi sevmek zorunda değil
Ama sen hiç korkma aşk önünde eğil

Gel benim vefası eksik yarim
Ben sensiz durur muyum
Sen beni bir çağır gönülden
Hiç gelmez olur muyum

Varsın bir ümit kalmasın bize
Hüznün kalbime sığmasa bile
Gel benim vefası eksik yarim
Ben sensiz durur muyum

Sen beni bir çağır gönülden
Hiç gelmez olur muyum

Reklam
Bu Haberi Facebook'ta Paylaş
reklam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yap...

Benzer Müzik Albümleri

 
Müzik Severiz Müzik Sever Hobiler Müzik DinleYeni Müzik Albümleri New video music Bedava Müzik Dinle MüzikYeni Klipler