www.Muzikseveriz.blogspot.com

Copyright © 2009 Bu Sitede herhangi bir şekilde mepe-3 dinletme veya mepe-3 kaydetme bulunmamaktadır. Sitemizde albüm tanıtımları, şarkı sözleri, sanatçı biyografileri ve klipleri mevcuttur. Site içeriğinde uygun olmayan materyal hakkında bize ulaşın

Menü

Anasayfa ~ Yeni Albümler ~ Müzik Haberleri ~ Yabancı Albümler ~ Şarkı Sözleri

LÜTFEN BİR KAÇ SANİYE BEKLEYİNİZ...

5 Şubat 2010 Cuma

Elif Karli Eurovision sarki Yarismasina One Minute dedi

reklam
ELİF KARLI EUROVISION ŞARKI YARIŞMASIYLA İLGİLİ “ONE MINUTE” ESPRİSİ YAPTI!.. ÜNLÜ POPÇUNUN İLGİNÇ AÇIKLAMALARI...



Elif Karlı’dan “One Minute” esprisi!..



Elif Karlı “Elite Magazin” dergisinin Şubat sayısında ilginç açıklamalar yaptı. Eurovision şarkı yarışmasıyla ilgili “One Minute” esprisi yapan ünlü popçuyla yapılan röportajın satırbaşları şöyleydi:



Tekrar annelik duygusunu yaşamak istiyormusunuz?

Yaşayacağım kadar yaşadım Allah ömür versin gerçi 3 çocuklu olmayı çok isterdim ama Allah olmayana versin



İlk defa saçınızı sarışın yaptınız bu değişikliğin sebebi nedir?

İki yıldır aynı rengi kullanıyordum değişikliği seviyorum çok düşündüm boyatmadan önce ama son bir kararla değiştirdim ve iyiki değiştirmişim bu arada toka’dan maliye sonsuz teşekkürler daha saçım hakkında yapacağı süprizler var



Yıllardır çizgininiz bozmadan ilerliyorsunuz, yeni nesil sanatçılara tavsiyeleriniz nelerdir?

Özel hayatlarıdır, sadece onları sevenlere değil kendi çevresine de sorumlu olmaları gerektiğini düşünüyorum



Son günlerde tek şarkıyla gündemde olan şarkıcıları nasıl değerlendiriyorsunuz?

Allah gönüllerine göre versin acayip şanslı olduklarını düşünüyorum ama tek şarkı ile ne kadar gündemde kalacaklar oda ayrı bir soru işareti



Elif Karlı’nın hedefleri neler?

Valla öyle bir hedef belirlemedim ama eurovisyona talibim (gülüşmeler) ya hedefim en iyi aileyi kurmak ve mesleğimi yapmaktı ikiside gerçekleşti demek ki ne olmuş? Elif karlı hedefine ulaşmış…



Hergün Eurovision için yeni isimler çıkıyor. Size teklif geldi mi? Katılmayı düşünürmüsünüz?

Aaa siz ciddiye aldınız valla yok be canım ne işim var Eurovision’da kim kime ne oy verdi hangi ülke kime verdi kim kimden ne aldı hep siyasi entirikalar benim böyle entirikalarla işim olmaz yoksa sahneden “One Minute” diye bağırırım valla… Reklam
Bu Haberi Facebook'ta Paylaş
reklam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yap...

Benzer Müzik Albümleri

 
Müzik Severiz Müzik Sever Hobiler Müzik DinleYeni Müzik Albümleri New video music Bedava Müzik Dinle MüzikYeni Klipler