www.Muzikseveriz.blogspot.com

Copyright © 2009 Bu Sitede herhangi bir şekilde mepe-3 dinletme veya mepe-3 kaydetme bulunmamaktadır. Sitemizde albüm tanıtımları, şarkı sözleri, sanatçı biyografileri ve klipleri mevcuttur. Site içeriğinde uygun olmayan materyal hakkında bize ulaşın

Menü

Anasayfa ~ Yeni Albümler ~ Müzik Haberleri ~ Yabancı Albümler ~ Şarkı Sözleri

LÜTFEN BİR KAÇ SANİYE BEKLEYİNİZ...

24 Ekim 2009 Cumartesi

Nil Karaibrahimgil Nil Kıyısında yeni albüm 2009

reklam
nilkaraibrahimgilNil Karaibrahimgil Yeni albümünü çıkardı . Sony Müzik etiketiyle çıkan Albümün ismine Nil Kıyısında ismini verdi. Albüm de 10 adet eser seslendiren güzel sanatçı, albüm kapağında periler gibi...

Nil Karaibrahimgil, yeni albümü “Nil Kıyısında”yla kendini adeta yeniden keşfediyor. Sonuç: Bugüne kadar yazılan en güzel Nil şarkıları. “Bu albümü hazırlarken, Paulo Coelho’nun Piedra Irmağı’nın Kıyısında Oturdum Ağladım kitabındaki gibi kendi içimde kıyılara indiğimi farkettim ve insanları oraya çağırıyorum.” diyen Nil Karaibrahimgil, yeni albümünde önceki albümlerindeki klasikleşmiş söylemlerini bir kenara bırakarak daha farklı, olgun, iç hesaplaşmaları ağır basan ama samimiyeti de asla elden bırakmayan bir kadın portresi çiziyor.

Nil’in “en güzel albümüm” dediği yepyeni çalışması “Nil Kıyısında”nın prodüktörlüğünü “Ben Özgürüm” ve “Masal” şarkılarında da Nil’le beraber çalışmış olan Alper Erdinç üstlenirken, mix çalışmalarını Londra’da yaşayan ve Depeche Mode, Simply Red gibi büyük isimlerle çalışan Michael Zimmerling gerçekleştirdi. Mastering çalışmaları da yine Londra’da gerçekleştirilecek olan albümde bir de misafir sanatçı var. Albümün favori şarkılarından “İlla”da değerli sanatçı Mazhar Alanson, Nil Karaibrahimgil’e eşlik ediyor.

Albüm Şarkı Listesi :

1-Seviyorum Seviyorum
2-Çok Canım Acıyo
3-Yalnızlardanım
4-Ne Garip Adam
5-İlla
6-Eminim Sevmediğine
7-Duma Duma Dum
8-Kırık
9-Aşkımız Her Zamanki Gibi Tehlikede
10-Yalnız Kalpler De Atarlar
nilkaraibrahimgil2

indir::: http://hotfile.com/dl/15650086/1cc4d1f/2009_Nil_Karaibrahimgil.rar.html Reklam
Bu Haberi Facebook'ta Paylaş
reklam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yap...

Benzer Müzik Albümleri

 
Müzik Severiz Müzik Sever Hobiler Müzik DinleYeni Müzik Albümleri New video music Bedava Müzik Dinle MüzikYeni Klipler