www.Muzikseveriz.blogspot.com

Copyright © 2009 Bu Sitede herhangi bir şekilde mepe-3 dinletme veya mepe-3 kaydetme bulunmamaktadır. Sitemizde albüm tanıtımları, şarkı sözleri, sanatçı biyografileri ve klipleri mevcuttur. Site içeriğinde uygun olmayan materyal hakkında bize ulaşın

Menü

Anasayfa ~ Yeni Albümler ~ Müzik Haberleri ~ Yabancı Albümler ~ Şarkı Sözleri

LÜTFEN BİR KAÇ SANİYE BEKLEYİNİZ...

4 Mart 2012 Pazar

Yusuf Güney - Kader Rüzgarı Dinle

reklam
Yusuf Güney - Kader Rüzgarı
Dinle


Hayatım Tüm Sırasıyla Geçti Ömrüm
Geleceği Görmeden Kader Rüzgarıyla
Boğuştum Tıpkı Bir Meltem Gibi Kimsesiz
Sev Sev Ki Kalbinde Tomurcuklar Filizlensin

Öfkeni Bir Kenara Hapsedip Mutluluğun Yeniden
Filizlensin Durma Yak Yüreğinden Geçenleri
Hayatı Yaşanmaz Edenleri Küçük Bir Dünya
Çizenleri Kader Affetmez Bu Günleri Bırakmak Yok

Öyle hayalleri Tut Tutabildiğin Tüm Elleri
Sırra Kadem Basma isteği Çıkar Aklından
Biliyordum Kadere Böyle Boyun Eğmem
Kendimi Ona Köle Edemem Yakacaksa

Alev Alsın Düşlerim Sanmıyordum Hayat
Herkese Bir Çaredir izi Kalmaz Bir Pençedir
Vuracaksa izi Kalsın Düşlerim Hayatın Tüm
Sırlarıyla Geçti Ömrüm Geleceği Görmeden

Kader Rüzgarıyla Boğuştum Tıpkı Bir Meltem
Gibi Kimsesiz Sev Sev Ki Kalbinde Tomurcuklar
Filizsensin Öfkeni Bir Kenara Hapsedip
Mutluluğun Yeniden Filizlensin Reklam
Bu Haberi Facebook'ta Paylaş
reklam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yap...

Benzer Müzik Albümleri

 
Müzik Severiz Müzik Sever Hobiler Müzik DinleYeni Müzik Albümleri New video music Bedava Müzik Dinle MüzikYeni Klipler