www.Muzikseveriz.blogspot.com

Copyright © 2009 Bu Sitede herhangi bir şekilde mepe-3 dinletme veya mepe-3 kaydetme bulunmamaktadır. Sitemizde albüm tanıtımları, şarkı sözleri, sanatçı biyografileri ve klipleri mevcuttur. Site içeriğinde uygun olmayan materyal hakkında bize ulaşın

Menü

Anasayfa ~ Yeni Albümler ~ Müzik Haberleri ~ Yabancı Albümler ~ Şarkı Sözleri

LÜTFEN BİR KAÇ SANİYE BEKLEYİNİZ...

31 Mart 2012 Cumartesi

Metin Şentürk - Bana Sen Lazımsın 2012 Albümü Dinle

reklam

Metin Şentürk Bana Sen Lazımsın 2012 Albümü müzik market raflarındaki yerini aldı hayranları ve müzik severlerle buluştu. Sevilen sanatçı Metin Şentürk yeni albümünü müzik kalite farkıyla sitemizden indirmeden online olarak dinleyebilirsiniz. Metin Şentürk Bana Sen Lazımsın 2012 Albümü sizlerle keyifli dinlemeler.

2012 Albümü Şarkıları

01.Metin Şentürk Bana Sen Lazımsın
02.Metin Şentürk Unutmayacağım
03.Metin Şentürk Arada Bir
04.Metin Şentürk Kıyamam
05.Metin Şentürk Aklımdasın
06.Metin Şentürk Yalan Dünya
07.Metin Şentürk Yanıyor
08.Metin Şentürk At Gitsin
09.Metin Şentürk Uçurum
10.Metin Şentürk İmkansız
11.Metin Şentürk Tamamen Yanılsama
12.Metin Şentürk İnanamadım – Faydası Olmaz
13.Metin Şentürk Bana Sen Lazımsın – Akustik Versiyon

Reklam
Bu Haberi Facebook'ta Paylaş
reklam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yap...

Benzer Müzik Albümleri

 
Müzik Severiz Müzik Sever Hobiler Müzik DinleYeni Müzik Albümleri New video music Bedava Müzik Dinle MüzikYeni Klipler