www.Muzikseveriz.blogspot.com

Copyright © 2009 Bu Sitede herhangi bir şekilde mepe-3 dinletme veya mepe-3 kaydetme bulunmamaktadır. Sitemizde albüm tanıtımları, şarkı sözleri, sanatçı biyografileri ve klipleri mevcuttur. Site içeriğinde uygun olmayan materyal hakkında bize ulaşın

Menü

Anasayfa ~ Yeni Albümler ~ Müzik Haberleri ~ Yabancı Albümler ~ Şarkı Sözleri

LÜTFEN BİR KAÇ SANİYE BEKLEYİNİZ...

10 Mart 2012 Cumartesi

Jale Parıltı - Ay yüzlüm şarkı sözleri

reklam
Jale Parıltı - Ay yüzlüm şarkı sözü

Ay yüzlüm apaçık sözlüm
Ruhum sana kurban
Gönlüm sana hayran
Nergis bakışlarının tesiri ne de yaman
Efendim, efendim, efendim el aman
Efendim, efendim, efendim el aman

Bak sinemde bir ok var
Derunumda bir acı
Bak sinemde bir ok var
Derunumda bir acı ah
Sendedir, sendedir, sendedir ilacı
Sendedir, sendedir, sendedir ilacı

Hem mahzun hem de perişan
Dertlerle kıvrandım kapına dayandım
Yok başka bir ateş hep sana sana yandım
Seninle, seninle, seninle uyandım
Seninle, seninle, seninle uyandım

Bak sinemde bir ok var
Derunumda bir acı
Bak sinemde bir ok var
Derunumda bir acı ah
Sendedir, sendedir, sendedir ilacı
Sendedir, sendedir, sendedir ilacı


Jale Parıltı, Jale Parıltı Ay yüzlüm, Jale Parıltı Ay yüzlüm şarkı sözleri, Jale Parıltı Ay yüzlüm şarkısı, Jale Parıltı şarkı sözleri, Jale Parıltı sözleri Reklam
Bu Haberi Facebook'ta Paylaş
reklam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yap...

Benzer Müzik Albümleri

 
Müzik Severiz Müzik Sever Hobiler Müzik DinleYeni Müzik Albümleri New video music Bedava Müzik Dinle MüzikYeni Klipler