www.Muzikseveriz.blogspot.com

Copyright © 2009 Bu Sitede herhangi bir şekilde mepe-3 dinletme veya mepe-3 kaydetme bulunmamaktadır. Sitemizde albüm tanıtımları, şarkı sözleri, sanatçı biyografileri ve klipleri mevcuttur. Site içeriğinde uygun olmayan materyal hakkında bize ulaşın

Menü

Anasayfa ~ Yeni Albümler ~ Müzik Haberleri ~ Yabancı Albümler ~ Şarkı Sözleri

LÜTFEN BİR KAÇ SANİYE BEKLEYİNİZ...

4 Mart 2012 Pazar

Azap Hg - Hatıra Şarkı Sözü

reklam
Azap Hg - Hatıra Şarkı Sözü

Bugün anlatacaklarım fazla sert sanırım.
İnkar et unuttum de ama ben öteki yarınım.
Gittiğinden bu yana her gece batırdım yarına.
Hangi ilaç geçirebilir sence kalbimdeki ağrımı.


2009'dan beridir hayatı felç ettim.
Sana suç bulmuyorum çünkü yolumu ben seçtim.
Sol tarafından zorluyorken omuzları.
Benden özlemini ayıklayıp dumanı sert çektim.


Şimdi kimin s*k*ndeki yazarken durumum.
Fotoğrafına bakıp sonra zor olsa da uyurum.
Sorunum kendimle seninle değil.
Kaç benden uzaklara gelip yine seni bulurum.


Unuttum söylemeyi ciğerlerim pert olmuş.
Hastalığımın adını koydum hasretin olsun.
Uyandım erken yine yanımda sen yoksun.
Uyuşturucum gözlerin, gözlerimden yoksul.


Bu yüzden belki yıkık dökük morumsu göz altlarım.
Üzülürsen eğer bu sefer köprülerden söz atlarım.
Başkasına çok zeki sana gelince bir aptalım.
Tedavim avuçlarca deprasan hapta mı?


Sevdam hapta mı ses tonunla patlarım.
Bir alo demen yeter bana hüznü cebime katlarım.
Duygularımı bu kağıda bugüne kadar katmadım.
Şimdi senden son kalanı sigaraları yak kadın.


Birgün aşklar biter hatıralar kalır .
Kimi seversen sev hep hatırlatır.
Sanma bir başkası yerini alır.
Gelenler gideni elbet aratır.


Sigaram bugün başımı fazlasıyla döndürdü.
Fotoğrafını koyup onu küllüğümde öldürdüm.
Tanrı bana hayat boyu gözlerini çok gördü.
Farkında mısın bu adamı kaç defa öldürdün?


Yoruldum sonuçsuz durmadan çabalamaktan.
Şikayetim gecelerimde huzurumla yatamamaktan.
Yazılan her günahı içime atamamaktan.
Sorun batmak değil kadın en diplere batamamaktan.


Kalbinin soğukluğu ellerime vururken bugün.
Sana hediye etmek istediğim kırmızı tek bir gül.
Oda senle birlikte ne yazık ki soldu dün.
Doldu gözlerim sense karşıma geç şimdi gül.


Unutmak zor olsa da çabalıyorum inan bana.
İhtiyacım yok artık sevdiğime inanmana.
Belki delirdim bu parçalarım inat sana.
Karşıma geçip gözlerimden aşkı silip atsana.


Şimdi ne söyleyim sevdadan gömleğim.
Duvalarım yüzünü göremeden bugün öymeyeyim.
Aşkın zararlarına ben en açık örneğim.
Onu ne kadar çok sevdiğimi bir daha ona söyleyin.


Şiirimin son dörtlüğü şimdilik hoşça kal.
Güzelliklere dokunup sende yıllarca hoşça kal.
Dinlerken bu parçayı fotoğrafıma bak bir yer.
Mutlu olduğun yerde yani orda kal.


Birgün aşklar biter hatıralar kalır .
Kimi seversen sev hep hatırlatır.
Sanma bir başkası yerini alır.
Gelenler gideni elbet aratır. Reklam
Bu Haberi Facebook'ta Paylaş
reklam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yap...

Benzer Müzik Albümleri

 
Müzik Severiz Müzik Sever Hobiler Müzik DinleYeni Müzik Albümleri New video music Bedava Müzik Dinle MüzikYeni Klipler