www.Muzikseveriz.blogspot.com

Copyright © 2009 Bu Sitede herhangi bir şekilde mepe-3 dinletme veya mepe-3 kaydetme bulunmamaktadır. Sitemizde albüm tanıtımları, şarkı sözleri, sanatçı biyografileri ve klipleri mevcuttur. Site içeriğinde uygun olmayan materyal hakkında bize ulaşın

Menü

Anasayfa ~ Yeni Albümler ~ Müzik Haberleri ~ Yabancı Albümler ~ Şarkı Sözleri

LÜTFEN BİR KAÇ SANİYE BEKLEYİNİZ...

18 Nisan 2010 Pazar

Mustafa ceceli istanbul konseri bostanci gosteri merkezi

reklam
YENİ ALBÜMÜNÜN ARDINDAN İSTANBUL’DAKİ İLK KONSERİNİ VEREN MUSTAFA CECELİ’DEN EŞİNE SAHNEDE DOĞUM GÜNÜ SÜRPRİZİ!..



2009’da büyük bir çıkış yapan ve 2010’a damgasını vuran Mustafa Ceceli, İstanbul’daki ilk konserini Bostancı Gösteri Merkezi’nde verdi.

Ceceli’ye büyük destek veren ünlü sanatçı Sezen Aksu, yaklaşık yedi yıl aranjörlüğünü yapan Ceceli’nin ilk konserine Amerika’da olduğu için gelemedi. Ancak izleyiciler arasında bulunan Kenan Doğulu, Ziynet Sali ve Meyra, Ceceli’ye destek verip sahneye çıkarak düet yaptı.


Söylediği aşk şarkıları ile ün yapan Ceceli’nin konseri, muhafazakar kesimden türbanlı hayranlarından da büyük ilgi gördü. Ceceli, türbanlı hayranları konusunda, “Evet bana Hacı Mustafa derler. Sebebi ise, 2003’de hac görevimi yapıp geldim. Benim her kesimden hayranım var. Türbanlılar fazla ise bana verdikleri değerin eseridir” dedi.



Sahnede eşi Sinem Ceceli’nin 27’nci yaş gününü kutlayan Mustafa Ceceli, eşine kırmızı gül demeti verdi.



Sanatçı dostları ile düet yapan Ceceli, sahneye Ziynet Sali’yi çağırarak birlikte kendi bestesini seslendirdi.



Mustafa Ceceli, Kenan Doğulu’yu, “Beni bu günlere getiren o muhteşem insanı çağırıyorum” diyerek sahneye çağırdı. Reklam
Bu Haberi Facebook'ta Paylaş
reklam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yap...

Benzer Müzik Albümleri

 
Müzik Severiz Müzik Sever Hobiler Müzik DinleYeni Müzik Albümleri New video music Bedava Müzik Dinle MüzikYeni Klipler