www.Muzikseveriz.blogspot.com

Copyright © 2009 Bu Sitede herhangi bir şekilde mepe-3 dinletme veya mepe-3 kaydetme bulunmamaktadır. Sitemizde albüm tanıtımları, şarkı sözleri, sanatçı biyografileri ve klipleri mevcuttur. Site içeriğinde uygun olmayan materyal hakkında bize ulaşın

Menü

Anasayfa ~ Yeni Albümler ~ Müzik Haberleri ~ Yabancı Albümler ~ Şarkı Sözleri

LÜTFEN BİR KAÇ SANİYE BEKLEYİNİZ...

23 Nisan 2010 Cuma

isin Karaca Ben Sevdali Sen Belali

reklam
Işın Karaca Ben Sevdalı Sen Belalı
Aşağıdan dinleyebilirsiniz...


Sen beni, sen, sen unutmuş gibisin

Ben hala deliyim hala sevdalı

Sen, sen beni unutmuş gibisin

Ben hala deliyim hala sevdalı


Yaktığın ateşi söndüremedim

Sen hala çılgınsın hala belalı

Oof hala belalı…

Çekmeye razıyım kaprislerini

İstersen zincire vur ellerimi

Ne olur birtanem anla halimi

Ben hala deliyim hala sevdalı

Ben hala deliyim hala sevdalı

Sen benden,sen vazgeçmiş gibisin

Ben hala tutkunum hala yaralı

Sen benden,sen vazgeçmiş gibisin

Ben hala tutkunum hala yaralı

Yaktığın ateşi söndüremedim

Sen hala çılgınsın hala belalı

Hala belalı…

Bu sevda bir anda bitebilir mi

Gerçekler yalana dönebilir mi

Ne olur bir tanem anla halimi

Ben hala deliyim hala sevdalı

Ben hala deliyim hala sevdalı


Reklam
Bu Haberi Facebook'ta Paylaş
reklam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yap...

Benzer Müzik Albümleri

 
Müzik Severiz Müzik Sever Hobiler Müzik DinleYeni Müzik Albümleri New video music Bedava Müzik Dinle MüzikYeni Klipler