www.Muzikseveriz.blogspot.com

Copyright © 2009 Bu Sitede herhangi bir şekilde mepe-3 dinletme veya mepe-3 kaydetme bulunmamaktadır. Sitemizde albüm tanıtımları, şarkı sözleri, sanatçı biyografileri ve klipleri mevcuttur. Site içeriğinde uygun olmayan materyal hakkında bize ulaşın

Menü

Anasayfa ~ Yeni Albümler ~ Müzik Haberleri ~ Yabancı Albümler ~ Şarkı Sözleri

LÜTFEN BİR KAÇ SANİYE BEKLEYİNİZ...

30 Nisan 2010 Cuma

Ercan Demirel 2010 son album Umudum Var dinle

reklam
Ercan Demirel’in 2010 son albümü “Umudum Var” Avrupa Müzik etiketiyle tüm müzik marketlerdeki yerini aldı.


Albüm ile ilgili diğer bilgiler

Ercan Demirel Umudum Var

İlk albümü ile aynı adı taşıyan şarkısı “Elveda Deme Bana”ile 2009’da Turkcell, Avea ve Ttnetmüzik’teki satışlarda ilk 5’te olan, dijital müzik dünyasının en çok albümü satan sanatçılarından ERCAN DEMİREL’in 2. albümü “UMUDUM VAR” AVRUPA MÜZİK markası ile 5 Mayıs 2010 Çarşamba günü çıkıyor.

Müzik dünyasında ve özellikle dijital müzik dünyasında kalıcı olmak istediğini yaptığı çalışmalarla da gösteren ERCAN DEMİREL’in yeni albümünde, sanatçının birbirinden iddialı şarkıları yer alıyor.

Prodüktörlüğünü Cengiz Erdem ve Deniz Erdem’in üstlendiği pop tarzındaki “UMUDUM VAR”da “Umudum Var”, “Geri Ver”, “Tövbe”, “Sevsen Ne Yazar Sevmesen Ne Yazar?”, “Sende Kalsın”, “Unutamam”, “Yelken”, “Kahrolsun”, “Yıldızım”, “Karmaşık”, “Yetişir misin?” adlı 11 şarkı yer alıyor. Albümdeki söz, müzik ve düzenlemeler ise sanatçının kendisine ait.

Albümün ilk video klibini Kemal Başbuğ yönetmenliğinde “UMUDUM VAR” adlı şarkısına çeken ERCAN DEMİREL, gerek yurtdışında gerekse Türkiye’deki yaklaşık 250.000’e ulaşan gizli fun kitlesine de sahip.

Gitar, piyano, bağlama, bateriyi başarıyla çalan ERCAN DEMİREL, yeni albümünde “Geri Ver”, “Sende Kalsın”, “Yelken”, “Kahrolsun”, “Yıldızım” ve “Yetişir misin?” şarkılarında çaldığı gitar, bas gitar ve piyano ile albümün altyapılarına da katkıda bulunmuştur.

Albüm Listesi

1. Umudum Var
2. Geri Ver
3. Tövbe
4. Sevsen Ne Yazar Sevmesen Ne Yazar
5. Sende Kalsın
6. Unutamam
7. Yelken
8. Kahrolsun
9. Yıldızım
10. Karmaşık
11. Yetişir Misin?

Ercan Demirel Umudum Var orjinal klip



Reklam
Bu Haberi Facebook'ta Paylaş
reklam

1 yorum:

Adsız dedi ki...

selam ercan demirel hayranları msn adresimi eklesin ercanvemeltem@windowslive.com

Yorum Gönder

Yorum Yap...

Benzer Müzik Albümleri

 
Müzik Severiz Müzik Sever Hobiler Müzik DinleYeni Müzik Albümleri New video music Bedava Müzik Dinle MüzikYeni Klipler