www.Muzikseveriz.blogspot.com

Copyright © 2009 Bu Sitede herhangi bir şekilde mepe-3 dinletme veya mepe-3 kaydetme bulunmamaktadır. Sitemizde albüm tanıtımları, şarkı sözleri, sanatçı biyografileri ve klipleri mevcuttur. Site içeriğinde uygun olmayan materyal hakkında bize ulaşın

Menü

Anasayfa ~ Yeni Albümler ~ Müzik Haberleri ~ Yabancı Albümler ~ Şarkı Sözleri

LÜTFEN BİR KAÇ SANİYE BEKLEYİNİZ...

15 Mart 2010 Pazartesi

Pin Up uretim Hatasi dinle sarki sozu

reklam
Zırr telefon, saat gece yarısı

Bi insan her gün saçmalar mı ya, bu nasıl başarı

Babası araba almış buna ha ha, hava atıyor

İçimi bayıyo Taksim con conu kendini bi halt sanıyor
Biraz boyansam hoş bi kızmışım

Sana soran oldu mu fikrini


Kendisi tam bir ruh hastası

Bence sen de var bir üretim hatası
Üretim hatası bu üretim hatası

Yaranamadım sana söyletiyorsun inadına

Bin kere dedim, yetmiyor zekası

Al o fiyakalı arabanı sok bir tarafına
Ay karar vermiş evlenicekmiş (nee)

Bir sürprizi varmış bana yüzük almış (diyosun)

Sabrım kalmadı artık senin iğrenç müzik zevkine

Sen o yüzüğü al da tak
Hıyarın birisi yüzünden

Harcanıyor 20′li yaşlarım

Kahrını çeksin başkası

Önce adam ol sen Allah’ın cezası
Üretim hatası bu üretim hatası

Yaranamadım sana söyletiyorsun inadına

Bin kere dedim, yetmiyo zekası

Al o fiyakalı arabanı sok, Allah’ın cezası
Üretim hatası bu üretim hatası

Yaranamadım sana söyletiyorsun inadına

Bin kere dedim, yetmiyo zekası

Al o yüzüğü al tak bir tarafına
Cins cins davranıyorsun

Kaç paralıksın, oha oha

Yaa hoşuna mı gitti

Daha daha daha
Cins cins davranıyorsun

Kaç paralıksın, oha oha

Yaa hoşuna mı gitti

Allah'ın cezası
Üretim hatası bu üretim hatası

Yaranamadım sana söyletiyorsun inadına

Bin kere dedim, yetmiyo zekası

Al o fiyakalı arabanı sok, Allah’ın cezası
Üretim hatası bu üretim hatası

Yaranamadım sana söyletiyorsun inadına

Bin kere dedim, yetmiyo zekası

Al o yüzüğü al tak bir tarafına
Al, al, al, al, al

Sok bir tarafına Reklam
Bu Haberi Facebook'ta Paylaş
reklam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yap...

Benzer Müzik Albümleri

 
Müzik Severiz Müzik Sever Hobiler Müzik DinleYeni Müzik Albümleri New video music Bedava Müzik Dinle MüzikYeni Klipler