www.Muzikseveriz.blogspot.com

Copyright © 2009 Bu Sitede herhangi bir şekilde mepe-3 dinletme veya mepe-3 kaydetme bulunmamaktadır. Sitemizde albüm tanıtımları, şarkı sözleri, sanatçı biyografileri ve klipleri mevcuttur. Site içeriğinde uygun olmayan materyal hakkında bize ulaşın

Menü

Anasayfa ~ Yeni Albümler ~ Müzik Haberleri ~ Yabancı Albümler ~ Şarkı Sözleri

LÜTFEN BİR KAÇ SANİYE BEKLEYİNİZ...

19 Şubat 2010 Cuma

ibrahim Tatlıses imparatorun Dogusu dinle 3 CD albumunu dinle indir

reklam
ibrahim Tatlıses imparatorun Dogusu dinle

CD 1 - Ben İnsan Değilmiyim

01 - Yarab Al Canımı
02 - Ben İnsan Değilmiyim
03 - Bir Dilim Beyaz Peynir
04 - Bu Kadar İşkence
05 - Yağmur
06 - Karadır Kaşların
07 - Aman Hoca
08 - Söz Namustur
09 - Urfalıyam Ezelden
10 - İnce Bir Kar Yağar

CD 2 - Veremli Kız

01 - Beterin Beteri Var
02 - Neden Saçların Beyaz
03 - Veremli Kız
04 - Batsın Bu Dünya
05 - Ben Köylüyüm
06 - Gurbet Garipleri
07 - Tükendi Nakdi Ömrüm
08 - Zühtü
09 - Alıştım
10 - Gördükçe Seni
11 - Bırak Şu Gurbeti
12 - Çeşme

CD 3 - Huzurum Kalmadı

01 - Kendi Utansın
02 - Huzurum Kalmadı
03 - Aynalar
04 - Maden Dağı
05 - 365 Gün Yandı Ha Yandı
06 - Baba Bugün Cam Yarı
07 - Bu Gelen Abalıdır
08 - Dememişem
09 - Saçlarını Öremedim
10 - Çıkma Karşıma
11 - Bir Görüşte Aşık Oldum
12 - Hele Yar Zalim Yar
13 - Varlığının Tiryakisi



Reklam
Bu Haberi Facebook'ta Paylaş
reklam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yap...

Benzer Müzik Albümleri

 
Müzik Severiz Müzik Sever Hobiler Müzik DinleYeni Müzik Albümleri New video music Bedava Müzik Dinle MüzikYeni Klipler