www.Muzikseveriz.blogspot.com

Copyright © 2009 Bu Sitede herhangi bir şekilde mepe-3 dinletme veya mepe-3 kaydetme bulunmamaktadır. Sitemizde albüm tanıtımları, şarkı sözleri, sanatçı biyografileri ve klipleri mevcuttur. Site içeriğinde uygun olmayan materyal hakkında bize ulaşın

Menü

Anasayfa ~ Yeni Albümler ~ Müzik Haberleri ~ Yabancı Albümler ~ Şarkı Sözleri

LÜTFEN BİR KAÇ SANİYE BEKLEYİNİZ...

1 Ocak 2010 Cuma

Ziynet Sali - Ruya dinle

reklam

Ziynet Sali - Rüya
Aşağıdan dinleyebilirsiniz...

Benim sevgim göklere sığmadı
Yerde de kalmadı
Korudum hep dua ettim

Benim başka bir ricam olmadı
Sadece sev beni
Her gece gördüğüm o rüya gerçek olsa

Yanıma koşa koşa gelsen
Geceyi yedi güne bölsen
Elini tuta tuta ölsem
Bizi kaybetmem

Beni dünyada başka hiçbir şey
Böyle mutlu etmez

Yazık kalbim bir daha atmadı
Aşkı da tatmadı
Ya da ben itiraz ettim

Bütün bunlar bir rüya olmalı
Sonunda mutluluk ve de sen
El ele yine gülerek

Yanıma koşa koşa gelsen
Geceyi yedi güne bölsen
Elini tuta tuta ölsem
Bizi kaybetmem

Beni dünyada başka hiçbir şey
Böyle mutlu etmez

Dinle :

Reklam
Bu Haberi Facebook'ta Paylaş
reklam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yap...

Benzer Müzik Albümleri

 
Müzik Severiz Müzik Sever Hobiler Müzik DinleYeni Müzik Albümleri New video music Bedava Müzik Dinle MüzikYeni Klipler