www.Muzikseveriz.blogspot.com

Copyright © 2009 Bu Sitede herhangi bir şekilde mepe-3 dinletme veya mepe-3 kaydetme bulunmamaktadır. Sitemizde albüm tanıtımları, şarkı sözleri, sanatçı biyografileri ve klipleri mevcuttur. Site içeriğinde uygun olmayan materyal hakkında bize ulaşın

Menü

Anasayfa ~ Yeni Albümler ~ Müzik Haberleri ~ Yabancı Albümler ~ Şarkı Sözleri

LÜTFEN BİR KAÇ SANİYE BEKLEYİNİZ...

18 Ocak 2010 Pazartesi

Ertac Arbay - Sen Beni Birak

reklam
Ertaç Arbay - Sen Beni Bırak

Kalbim zorlamı koşuşsun aşk yok görüyorsun
Hayellere kapılıp uçmuşsun dengemi bozuyorsun
Beni çok sıkıyorsun beni şimartıyorsun

sen beni burak ben sana göre değilim
kalmasın aklın çekmedi aşkın
süzüyorsun hoşça kandımm

sen beni burak ben sana göre değilim
aldıgım nefes tenindeki heves
dans et son bir kezz

sen beni bırak sen beni bırak
sen beni bırak sen beni bırak

kalbim zorlamı koşuşsun aşk yok görüyorsun
içimdeki yalnızlığınla he gece sevişiyorsun
beni çok sıkıyorsun beni şimartıyorsun

sen beni burak ben sana göre değilim
kalmasın aklın çekmedi aşkın
süzüyorsun hoşça kandımm
sen beni burak ben sana göre değilim
aldıgım nefes tenindeki heves
dans et son bir kez Reklam
Bu Haberi Facebook'ta Paylaş
reklam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yap...

Benzer Müzik Albümleri

 
Müzik Severiz Müzik Sever Hobiler Müzik DinleYeni Müzik Albümleri New video music Bedava Müzik Dinle MüzikYeni Klipler