www.Muzikseveriz.blogspot.com

Copyright © 2009 Bu Sitede herhangi bir şekilde mepe-3 dinletme veya mepe-3 kaydetme bulunmamaktadır. Sitemizde albüm tanıtımları, şarkı sözleri, sanatçı biyografileri ve klipleri mevcuttur. Site içeriğinde uygun olmayan materyal hakkında bize ulaşın

Menü

Anasayfa ~ Yeni Albümler ~ Müzik Haberleri ~ Yabancı Albümler ~ Şarkı Sözleri

LÜTFEN BİR KAÇ SANİYE BEKLEYİNİZ...

26 Kasım 2009 Perşembe

Yesim Salkim - Bana Gunes Gibi Gel dinle

reklam

Yeşim Salkım - Bana Günes Gibi Gel


BANA GÜNEŞ GİBİ GEL, AŞKA EŞ GİBİ GEL
İÇİME YAZ GİBİ GEL
DAHA GEÇ OLMADAN, SÜRESİ DOLMADAN,
BİR NEFES ALMADAN GEL


YANINA ALMADIN DÜNE KADAR
OYSA BENİM YERİM MEDİNİYET
BANA BİR BAŞKASI GÖBEK ATAR
SENDEKİ BOŞ ASABİYET


KARIŞTIRAN OLMASIN
BEYİ VE SERSERİYİ
BİR ÖMÜR AÇ DİNLEDİM BU DELİ FELSEFEYİ
SANA O VERDİĞİM EMEK ÇÜRÜTÜR ALFABEYİ


BANA GÜNEŞ GİBİ GEL, AŞKA EŞ GİBİ GEL
İÇİME YAZ GİBİ GEL
DAHA GEÇ OLMADAN, SÜRESİ DOLMADAN,
BİR NEFES ALMADAN GEL


Söz – Müzik : Serdar ORTAÇ
Reklam
Bu Haberi Facebook'ta Paylaş
reklam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yap...

Benzer Müzik Albümleri

 
Müzik Severiz Müzik Sever Hobiler Müzik DinleYeni Müzik Albümleri New video music Bedava Müzik Dinle MüzikYeni Klipler