www.Muzikseveriz.blogspot.com

Copyright © 2009 Bu Sitede herhangi bir şekilde mepe-3 dinletme veya mepe-3 kaydetme bulunmamaktadır. Sitemizde albüm tanıtımları, şarkı sözleri, sanatçı biyografileri ve klipleri mevcuttur. Site içeriğinde uygun olmayan materyal hakkında bize ulaşın

Menü

Anasayfa ~ Yeni Albümler ~ Müzik Haberleri ~ Yabancı Albümler ~ Şarkı Sözleri

LÜTFEN BİR KAÇ SANİYE BEKLEYİNİZ...

23 Kasım 2009 Pazartesi

Sir Mc - Yolların Seyri

reklam
Sir Mc - Yolların Seyri

1..Verse;




Bir düşünce içine düşmüşüm, o düş peşindeyim

Gündüzüm gecemle savaşır sabahı edememekteyim (ben)

Öyle bir an olur ki adını duvarlara seslenirim



Gelen yanıtların nedense çok donuktu

İçinde kaldığım bu dört duvar epey soğuktu

Baka içinde yaşanan her günüm inan tutuktu

Kaldırıpta kendini hemen yola koyuldu



İlk işim senin olan sorunları egale etmek

Yardımın gerekli lütfen zora sokmaman gerek

Adımlarım senin izinde takibindeyim peşinden

Koşarken elden gelen sadece dua etmek



Tüm hayatım tabirnamelerin içinde geçti bitti

Bir kulum ben bu kadar kin neden ki (söyle neden ki?)

Teselli edemediğim o günlerim bana kızarken

Şimdi acısını hisseden bu kalp çöker derinden



Yinede ihtivadayım inan ki içime saklarım

Dışada vurmadan sevinci hüznü aynı yaşardım

Bakışlarım gülerken ben içimde ağlarım

Gülüp eğlenirken saniyelik an yaşardım



Nakarat(2x):

-Daralır ruhumunun bu hali

-Yemin olsun mahfettin beni

-Ulaşılmaz yolların seyri

-Seni ararken kaybettim kendimi



-Değişen bu hayatın rengi

-Bir siyah olur diğeri neydi?

-Benim için bu hayat tek renkti

-Gözümü kapatıp hissettim ben seni



2.Verse;



Hayallerim omuzlarımda tıpkı yük taşır gibi

Yürürken ağır adım atar beden yanar ateş misali

Kuruttu gözleri,tek bir tane yaş bırakmadan hasretlik çeken yüzüm gibi



Tek tevazü gösteren o gözlerin benim yerim,şimdi acaba nerdeyim? Onuda bilmemekteyim.

Bilirmisin,bu geceleri yaşarmısın bu ben gibi yoksa sırtını dönüp sönermisin bir mum gibi



Eskiden uzaklarım yakındı,şimdi çok uzak

Koşardım arkasından cam kırıklarında yalın ayak

Değişmesin bu dünya senin yokluğunda,

Bitmesin bu rüya yanımda olduğunda.



Gözümü kapatıp açtığımda sen gelirdin aklıma ve her günüm bu gün gibi döner durur başımda

Benim günüm sensiz aydın olmadı bu yokluğunda

Kapattım evime kendimi,hudut sınırlarımda



Sadece kendim olmak istemiştim üzgünüm

Seni ararken yollarımda bitkin düşmüşüm bu benmiyim ?

Adını koyamadığım karanlığımda sessizim

Sayfalarca karaladım o düşlerimde sensizim



Nakarat(2x):

-Daralır ruhumunun bu hali

-Yemin olsun mahfettin beni

-Ulaşılmaz yolların seyri

-Seni ararken kaybettim kendimi


-Değişen bu hayatın rengi

-Bir siyah olur diğeri neydi?

-Benim için bu hayat tek renkti

-Gözümü kapatıp hissettim ben seni
Reklam
Bu Haberi Facebook'ta Paylaş
reklam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yap...

Benzer Müzik Albümleri

 
Müzik Severiz Müzik Sever Hobiler Müzik DinleYeni Müzik Albümleri New video music Bedava Müzik Dinle MüzikYeni Klipler