www.Muzikseveriz.blogspot.com

Copyright © 2009 Bu Sitede herhangi bir şekilde mepe-3 dinletme veya mepe-3 kaydetme bulunmamaktadır. Sitemizde albüm tanıtımları, şarkı sözleri, sanatçı biyografileri ve klipleri mevcuttur. Site içeriğinde uygun olmayan materyal hakkında bize ulaşın

Menü

Anasayfa ~ Yeni Albümler ~ Müzik Haberleri ~ Yabancı Albümler ~ Şarkı Sözleri

LÜTFEN BİR KAÇ SANİYE BEKLEYİNİZ...

30 Ekim 2009 Cuma

MFÖ - Collection & Agu & Yaz 2009

reklam
mfoMFÖ en sevilen 3 Albümü Collection, Agu ve Yaz albümleri tek albümde toplandı. Bu 2009 yapımı albüm 3 CD den ve 24 şarkıdan oluşuyor. Albüm Dmc Müzik etiketi taşıyor.

Albüm içeriği :

CD 1

Nerdeyiz
Yalnızlar Gari
Omuyor Olamıyor
Tam Ortasındayım
Uç Oldum
Sevdim Bir Kere
Muhabbetler Sana Doğru
Adımız Miskindir
Sen ve Ben
Gözyaşlarımızı Bitti Mi Sandın
Enayiyim Ben
Sude
Ele Güne Karşı

CD 2

Muaf
Milli Park
Vurgun Yedim
Amanın Aman
Sarı Laleler
O Neydi O
Ne Bileyim Ben
Gündüz Rüyası
Silmez Gibisin
Biz İstersek
Olduramadım

CD 3

Ele Güne Karşı
Yalnızlar Garı
mfoarka

Burdan DİNLE :
(Aşağıdaki Linki tarayıcınıza yapıştırın ilgili siteden dinleyin)
http://www.flyfile.us/zr700va7wnbt/MFO_2oo9.rar Reklam
Bu Haberi Facebook'ta Paylaş
reklam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yap...

Benzer Müzik Albümleri

 
Müzik Severiz Müzik Sever Hobiler Müzik DinleYeni Müzik Albümleri New video music Bedava Müzik Dinle MüzikYeni Klipler