www.Muzikseveriz.blogspot.com

Copyright © 2009 Bu Sitede herhangi bir şekilde mepe-3 dinletme veya mepe-3 kaydetme bulunmamaktadır. Sitemizde albüm tanıtımları, şarkı sözleri, sanatçı biyografileri ve klipleri mevcuttur. Site içeriğinde uygun olmayan materyal hakkında bize ulaşın

Menü

Anasayfa ~ Yeni Albümler ~ Müzik Haberleri ~ Yabancı Albümler ~ Şarkı Sözleri

LÜTFEN BİR KAÇ SANİYE BEKLEYİNİZ...

24 Ekim 2009 Cumartesi

ciwan haco pejna te naye türkçesi

reklam
pejna te naye

pejna te naye- ''senden haber yok'' (ya da) ''sesin soluğun çıkmıyor''
W'ez ji ber evine ez ketime tayê- ''ben senin aşkınla titriyorum''
Li ber sibakê ez kur dinalim- ''her sab...ah derin inliyorum''
Derdê te ez kujtim- ''derdin beni öldürüyor''
Kirime belayê-'' belaya soktun beni''
Pejna te nayê...
W'ez ji ber êvinê ez ketime tayê
Kaynak: Bydigi Forum http://www.bydigi.net/kurtce-lyrics/360483-ciwan-haco-pejna-te-naye-turkcesi-ile.html#post2487012
Wekî comerda(n) were meydanê- ''yiğitçe meydana çık''
Deste min bigire derxe ji zindanê- ''elimden tut,esaretten(zindandan) kurtar beni''
W'ez ji ber evînê ez ketime tayê Reklam
Bu Haberi Facebook'ta Paylaş
reklam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yap...

Benzer Müzik Albümleri

 
Müzik Severiz Müzik Sever Hobiler Müzik DinleYeni Müzik Albümleri New video music Bedava Müzik Dinle MüzikYeni Klipler